مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 22:052020-03-28پزشكي

پیرمرد 101 ساله گلستانی کرونا را شکست داد + عکس


مسوول ارتباط با رسانه های دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: این پیرمرد گلستانی پس از گذران دوره کامل درمان، امروز با سلامتی کامل از بیمارستان مرخص شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ مسوول ارتباط با رسانه های دانشگاه علوم پزشکی گلستان تایید کرد که یک پیرمرد 101 ساله ساکن این استان امروز شنبه پس از غلبه بر ویروس کرونا و درمان کامل از بیمارستان پنج آذر گرگان مرخص شد.

علی متکی شامگاه شنبه اظهار داشت: این فرد حدود 20 روز پیش به علت مشکلات حاد تنفسی به مرکز درمانی مراجعه و پس از انجام معاینات پزشکی به صلاحدید پزشک معالج در بیمارستان بستری که پس از انجام آزمایش، ابتلای وی به کرونا تایید شد.

وی افزود: این پیرمرد گلستانی پس از گذران دوره کامل درمان، امروز با سلامتی کامل از بیمارستان مرخص شد.

مسوول ارتباط با رسانه های دانشگاه علوم پزشکی گلستان در خصوص آخرین آمار بیماران مبتلا و جان باختگان گلستانی گفت: بر اساس تصمیم وزارت بهداشت، از امروز دیگر آمار روزانه مبتلایان و فوت شدگان ناشی از کرونا بصورت تفکیک شده استانی اعلام نخواهد شد.

طبق آخرین آمار اعلام شده دانشگاه علوم پزشکی گلستان تا روز گذشته 167 نفر در این استان به علت ابتلا به این ویروس جان باختند و 3 هزار و 396 نفر از بیماران مشکوک به کرونا و بیماری حاد تنفسی در مراکز درمانی گلستان درمان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیرمرد 101 ساله گلستانی کرونا را شکست داد + عکس

پیرمرد 101 ساله گلستانی کرونا را شکست داد + عکس