مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 20:552020-03-28اقتصادي

تصادفات منجر به فوت در کهگیلویه و بویراحمد حدود 75 درصد کاهش یافت


سردار مهدی انصاری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس پایش روزانه توسط پلیس راه استان میانگین ورود و تردد روزانه خودرو در جاده های برون شهری کهگیلویه و بویراحمد حدود 200 مورد گزارش شده است.

وی افزود: با توجه به ضرورت جلوگیری از گسترش و انتقال ویروس کرونا تمهیدات و تدابیر جدی تری ظرف روزهای آینده در جاده های ارتباطی و جاده های ورودی استان انجام می شود.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اجرای محدودیت های ترافیکی و کنترل مبادی ورودی در جاده های استان و همچنین هشدارهای مسئولان برای در خانه ماندن و پرهیز از سفرهای غیرضرور علاوه بر قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا منافع دیگری نیز همچون کاهش تصادفات و حفظ جان مردم در برداشته است.

سردار انصاری تاکید کرد: هرچه همراهی و مشارکت مردم در امر مقابله و کنترل این بیماری بیشتر باشد، خروجی اقدام ها و ماموریت های پلیس و دیگر متولیان امر در بخش های مختلف نیز تاثیرگذارتر خواهد بود.

بر اساس یافته های جدید آزمایشگاهی شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در شبانه روز گذشته با 11 نفر افزایش به 119 مورد رسید.

پراکنش جغرافیایی موارد ابتلای کرونا در استان به ترتیب در بویراحمد 60، کهگیلویه 20، 12 گچساران، 7 دنا و 2 مورد باشت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادفات منجر به فوت در کهگیلویه و بویراحمد حدود 75 درصد کاهش یافت

تصادفات منجر به فوت در کهگیلویه و بویراحمد حدود 75 درصد کاهش یافت