مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 20:202020-03-28اقتصادي

کنترل تردد خودرو در 22 نقطه کردستان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و محدودیت سفر، تردد در 22 نقطه از مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان کنترل می شود.

- ایسنا/کردستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و محدودیت سفر، تردد در 22 نقطه از مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان کنترل می شود.

حسین خوش اقبال در حاشیه بازدید از 2 نقطه کنترل ترددهای در پلیس راه سنندج - همدان و سنندج - کرمانشاه اظهار کرد: در این نقاط تردد خودروها مورد بررسی قرار می گیرد و خودروهایی که صاحبان آنها ساکن استان کردستان نباشند امکان ورود ندارند و همچنین کردستانی ها هم امکان خروج از شهرهای خود را ندارند.

وی عنوان کرد: با توجه به اختیارات قانونی داده شده امکان توقیف خودروهای متخلفی که به شهرها وارد می شوند با جریمه پنج میلیون ریالی از سوی پلیس وجود دارد اما در 12 ساعت گذشته از اجرای طرح این جرایم برای خودرویی اعمال نشده است.

خوش اقبال خاطرنشان کرد: با در نظر گرفتن اینکه استان های دیگر هم در حال اجرای این طرح هستند میزان تردد در جاده های استان کردستان به شدت کاهش یافته است.

وی یادآورشد: ساکنین استان کردستان هم این طرح را جدی گرفته، کاملا همکاری می کنند و افراد معدودی هم که به مبادی خرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل تردد خودرو در 22 نقطه کردستان

کنترل تردد خودرو در 22 نقطه کردستان