مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 16:552020-03-28اقتصادي

استاندار: تردد بین شهری در ایلام ممنوع است


قاسم سلیمانی دشتکی شامگاه شنبه در دوازدهمین نشست ستاد مبارزه با کرونای استان ایلام اظهار داشت: ممنوعیت تردد بین شهری برای همه افراد به استثنای کارمندان، کارگران و افرادی که به دلیل شغلی مجبور به تردد هستند، خودروهای حامل مواد غذایی و سوختی و خودروهای امدادی و خدماتی ممنوع اعمال می شود.

وی تاکید کرد: همچنین با توجه به اجرای طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی، مسافران غیربومی فرودگاه شهدای ایلام و پایانه های مسافری این استان به شهرهی محل سکونت خود بازگشت داده می شوند.

استاندار ایلام از فرمانداران خواست: ضمن نظارت کامل بر اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و ممنوعیت تردد بین استانی بر ممنوعیت تردد بین شهری نیز نظارت کنند و اگر همچنان چادر مردم در طبیعت باشد، فرمانداران باید پاسخگو باشند.

سلیمانی دشتکی با تاکید بر اینکه فرمانداران باید به صورت متناظر مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا را قاطعانه اعمال کنند، اضافه کرد: مدیریت شهرستان ها در بحث کرونا باید در مرحله اول توسط فرمانداران انجام شود و با دقت تجمات را رصد کنند و مانع شوند.

وی ضمن انتقاد از عدم اجرایی شدن برخی مصوبات ستاد در شهرستان ها، تاکید کرد: در برخی از شهرستان ها مبادی تفریحی و گردشگری هنوز باز است و کماکان در برخی مناطق چادرها برپا است که باید بدون فوت وقت برخورد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار: تردد بین شهری در ایلام ممنوع است

استاندار: تردد بین شهری در ایلام ممنوع است