مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 16:052020-03-28بين الملل

دومین محموله ماسک N95 توسط آستان قدس رضوی وارد ایران شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، سیدرضا فاطمی امین اظهار کرد: این محموله 370 هزار عددی شامل 200 هزار عدد ماسک KN95 و 170 هزار عدد N95 ویژه آی سیو می باشد که از کشورهای چین، هند و ترکیه خریداری شده است.

مدیرعامل سازمان اقتصادی رضوی ادامه داد: این محموله هفتم ماه جاری از فرودگاه امام خمینی (ره) ترخیص شد و هم اکنون نیز توزیع شده است.

وی با تاکید بر این که تمامی ماسک های مذکور دارای مجوز از اداره تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور است، تصریح کرد: علاوه بر این، همه ماسک ها مورد تأیید تمامی دانشگاه ها و بیمارستان های دریافت کننده، بوده است.

وی با اشاره به واردات محموله های پزشکی برای مقابله با ویروس کرونا با پایین ترین قیمت توسط شرکت مدیریت زنجیره تأمین رضوی خاطرنشان کرد: این شرکت در روند تهیه و خرید کلیه اقلام مبارزه با کرونا، تا به امروز حتی از یک دلار ارز دولتی و نیمایی استفاده نکرده و این مبلغ را از محل ارزهای حاصل از صادرات محصولات خود تأمین کرده است.

فاطمی امین ادامه داد: از جمله دشواری های این امر، تعطیلی بانک ها و صرافی های ایران، دبی و چین بوده که روند انتقال ارز را با دشواری روبرو کرده؛ با این حال خوشبختانه با فعالیت شبانه روزی شرکت مدیریت زنجیره تأمین رضوی، این مهم محقق شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین محموله ماسک N95 توسط آستان قدس رضوی وارد ایران شد

دومین محموله ماسک N95 توسط آستان قدس رضوی وارد ایران شد