مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 12:452020-03-28بين الملل

اسفند 98 روزانه به47 هزار تماس در اورژانس تهران پاسخ داده شده است


سید رضا معتمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مرکز اورژانس تهران از اوایل اسفند که بحث شیوع کرونا در سطح استان پیدا شد در سه بخش فعالیت داشته است.

معتمدی در خصوص بخش های فعالیت اورژانس تهران گفت: بخش نخست که روتین کار اورژانس است که مختص تماس های مددجویان با 115 می باشد و در بخش دوم انتقال بین بیمارستانی بود که بیمارانی که نیاز داشتند از بیمارستان به بیمارستان دیگری انتقال پیدا کنند توسط آمبولانس های مرکز اورژانس 115 انجام می شد و بخش سوم نیز به بیمارانی که در داخل منزل قرنطینه بودند و نیاز به خدمات پزشکی داشتند اختصاص دارد که این افراد توسط همکاران ما در داخل منزل انجام می شد.

وی با اشاره به اینکه تعداد تماس های اورژانس در مقایسه با سال قبل افزایش چشم گیری داشته است عنوان داشت: در اسفند ماه تقریباً روزانه 47 هزار تماس هم برای درخواست آمبولانس و هم برای سوالاتی که در خصوص کرونا وجود داشت پاسخ داده شده است.

معاون فنی و عملیات مرکز اورژانس تهران بیان داشت: علی رغم اطلاع رسانی که برای تلفن های 4030 و 190 شده بود ولی خوب اعتمادی که مردم به 115 داشتند، باعث شده بود که خیلی از تماس ها به اورژانس افزایش پیدا کند و همینطور مأموریت های ما که برای اعزام آمبولانس بر بالین بیمار بود نیز تقریباً روزانه بین 4700 تا 5 هزار تماس که رکورد بود ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسفند 98 روزانه به47 هزار تماس در اورژانس تهران پاسخ داده شده است

اسفند 98 روزانه به47 هزار تماس در اورژانس تهران پاسخ داده شده است