مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 12:302020-03-28اقتصادي

استقرار میزخدمت الکترونیکی در شرکت های توزیع برق کشور


معاون هماهنگی توزیع توزیع شرکت توانیر، ایجاد زیرساخت توزیع الکترونیکی صورت حساب برق از مهرماه سا ل 98 را از اقدامات موثر برای مقابله و پیشگیری از کرونا عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری توانیر، غلامعلی رخشانی مهر که در جلسه ویدئو کنفرانس شورای معاونان شرکت توزیع برق استان مرکزی شرکت کرده بود، بر استقرار کامل میز خدمت  الکترونیکی در  شرکت های توزیع برق سراسر کشور تاکید کرد.

رخشانی مهر  در این جلسه ضمن تقدیر از اقدامات این شرکت در توسعه دولت الکترونیک بیان کرد: توسعه خدمات دولت الکترونیک تاثیر به سزایی در افزایش رضایت مندی شهروندان و کاهش ترددهای غیرضرور دارد.

وی ایجاد زیرساخت توزیع صورت حساب برق به صورت الکترونیکی قبض سبز از مهرماه سا ل 98 را یکی از اقدامات موثر و ارزنده برای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا عنوان کرد.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیرگفت:قرائت لوازم اندازه گیری مشترکین برای جلوگیری از تجمیع صورتحساب و ایجاد مشکلات برای مشترکین در سنوات آتی و شناسایی رشد مشترکین به ویژه در مناطق گرمسیر برای برنامه ریزی بهتر پیک تابستان  ضروری است.

در این جلسه همچنین مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی نیز با بیان این که به منظور پیشگیری از ویروس کرونا ،کاهش حضور کارکنان در محل کار و ضرور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار میزخدمت الکترونیکی در شرکت های توزیع برق کشور

استقرار میزخدمت الکترونیکی در شرکت های توزیع برق کشور