مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 12:102020-03-28اقتصادي

مشارکت 99 درصد از جمعیت اردستان در طرح غربالگری کرونا


تاکنون 99 درصد از جمعیت شهرستان اردستان در طرح غربالگری بیماران مشکوک به کرونا شرکت کرده اند.

- ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: تاکنون 99 درصد از جمعیت شهرستان اردستان در طرح غربالگری بیماران مشکوک به کرونا شرکت کرده اند.

حمیدرضا تاملی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی با هدف کاهش زنجیره انتقال بیماری در شهرستان اردستان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه در این طرح تاکید شده فقط افراد بومی ساکن یا مقیم هر شهر، مجاز به ورود شهرستان باشند و بقیه نمی توانند به منطقه وارد شوند، افزود: خروج افراد غیر ساکن هیچ ممانعتی ندارد، ولی در مسیر به سمت مقصد اجازه به شهرهای دیگر را ندارند.

فرماندار اردستان با بیان اینکه این طرح فعلا تا 15 فروردین ادامه دارد و در صورت اثر بخشی تا 20 فروردین تمدید می شود، گفت: همچنین پارک ها، تفرجگاه و هر مکانی که محل تجمع مردم است تعطیل می شود.

تاملی با اشاره به مسدود کردن راه های شهرستان اردستان، گفت: در این خصوص 3 کارگروه با محوریت بخشداری و کلانتری های هر بخش تشکیل می شود، به طوری که از امروز تمام راه های متفرقه شهرستان مسدود شده و فقط 7 نقطه شهرستان شامل ایستگاه های باقرآباد، علی آباد، موغار، مهاباد و 2 نقطه در اردستان ایست و کنترل به صورت شبانه روزی خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 99 درصد از جمعیت اردستان در طرح غربالگری کرونا

مشارکت 99 درصد از جمعیت اردستان در طرح غربالگری کرونا