مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 12:062020-03-28اقتصادي

30 هزار میلیارد ریال طرح سرمایه گذاری گردشگری در اردبیل در حال اجراست


فرزاد کیسان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگاران جذب سرمایه گذاری خارجی را یکی از اولویت های بخش گردشگری استان اردبیل در سال جدید عنوان کرد و گفت: در این راستا بسته های سرمایه گذاری متعددی تهیه شده و در اختیار سرمایه گذاران قرار می گیرد.

او اظهارداشت: سرمایه گذاری خوبی طی سال های گذشته در حوزه گردشگری استان صورت گرفته که اکثر آنها به مرحله بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به معطل و نیمه کاره ماندن تعدادی از طرح های گردشگری استان اردبیل به دلیل مشکلات مالی افزود: معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در سال گذشته اقدام به شناسایی این واحدها و بررسی مشکلات و برنامه ریزی برای فعال کردن دوباره آنها کرده است.

کیسان افزود: برخی از این طرح ها برای آینده گردشگری استان مهم هستند و با تعامل صورت گرفته با معاونت اقتصادی استانداری اردبیل، قرار است با اعطای تسهیلات، مشکل این قبیل طرح ها حل شود.

او تکمیل طرح های مطالعاتی در حال انجام، آغاز عملیات اجرایی هتل های پنج ستاره و تکمیل پیست های اسکی را از دیگر برنامه های مهم این معاونت در سال جدید عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، استان اردبیل با یک میلیون و 248 هزار نفر جمعیت با استان های گیلان، زنجان و آذربایجان شرقی همسایه بوده و گردشگری در کنار کشاورزی و صنعت به عن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 هزار میلیارد ریال طرح سرمایه گذاری گردشگری در اردبیل در حال اجراست

30 هزار میلیارد ریال طرح سرمایه گذاری گردشگری در اردبیل در حال اجراست