مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 11:302020-03-28بين الملل

نقشه شوم پنتاگون علیه گروه های مقاومت و ملت عراق/ احتمال وقوع کودتای آمریکایی


برآورد برخی از تحلیلگران از تصمیم آمریکا برای تشدید تنش های خود با گروه های مقاومت در عراق حکایت دارد، به گونه ای که یا به تقویت جایگاه «عدنان الزرفی»، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نورنیوز نوشت: در سایه تحولات مربوط به شیوع جهانی ویروس کرونا، تحولات اخیر در منطقه غرب و جنوب غرب آسیا و به ویژه عراق نشان از احتمال وقوع حوادث جدی دارد.

  در عراق تحرکات آمریکا و اروپا از جمله تخلیه مراکز به اصطلاح دیپلماتیک و تخلیه نیروهای نظامی و بستن پایگاه های مهمی همچون القیاره ، کی وان کرکوک و.

در کنار تداوم بن بست سیاسی در ماجرای انتخاب نخست وزیر، آرامشی قبل از طوفان را به ذهن متبادر می کند.

  برخی از تحلیلگران مسائل منطقه این اتفاقات را نشان دهنده احتمال کودتا ارزیابی کرده و معتقدند موضوع وقوع حملات و ضربات سنگین نظامی به گروه های مقاومت عراقی و سازمان حشد شعبی همزمان با این تحولات بسیار جدی است.

از سویی؛ موج جدیدی از فیک نیوزها با موضوع ترور فرماندهان ارشد نظامی سازمان حشد شعبی نیروهای مسلح عراق در حملات پهپادی ارتش آمریکا در حال انتشار است که در چارچوب ایجاد یک جنگ روانی گسترده قابل ارزیابی است.

در همین حال؛ روزنامه نیویورک تایمز بامداد شنبه (9فروردین) به نقل از چند مقام دولتی و نظامی نوشت: پنتاگون در بخشنامه ای محرمانه از فرماندهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه شوم پنتاگون علیه گروه های مقاومت و ملت عراق/ احتمال وقوع کودتای آمریکایی

نقشه شوم پنتاگون علیه گروه های مقاومت و ملت عراق/ احتمال وقوع کودتای آمریکایی