مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 11:152020-03-28سياسي

درخواست بیش از 290 بسیج دانشجویی و طلبه برای ایجاد قرارگاه مقابله با جنگ نرم دشمن


بیش از 290 بسیج دانشجویی و طلبه طی نامه ای از رییس سازمان تبلیغات اسلامی خواستند شرایط ایجاد قرارگاهی قوی برای مقابله با جنگ نرم دشمن را فراهم کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، بیش از 290 بسیج دانشجویی و طلبه طی نامه ای به حجت الاسلام قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی نوشتند: اگر برای مقابله با آثار جسمی کرونا نیاز به ستادها و قرارگاه های بالادستی است برای جنگ نرم دشمن نیز به قرارگاه هایی قوی نیازمندیم تا بتواند فعالیت های رسانه ایِ آفندی و پدافندی را تدارک دیده و سازماندهی کند.

متن این نامه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم ریاست محترم سازمان تبلیغات اسلامی جناب حجت الاسلام والمسلمین قمی (دامت برکاته) سلام علیکم احتراماً همان طور که مستحضرید با گسترش ویروس منحوس کرونا در کشورمان، دولت ستاد ملی مقابله با کرونا را شکل داده و مشغول تلاش برای مهار این ویروس است.

از طرفی دیگر با فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی ستاد کل نیروهای مسلح نیز وارد این میدان شده و با راه اندازی قرارگاهی به کمک دولت آمده است.

در کنار این ارکان حاکمیتی، مردمِ خداجو و همیشه در صحنه نیز از اقشار و گروه های مختلف دست به کار شده اند و با ضدعفونی کردن سطح شهر، کمک به پرستاران در بیمارستان ها و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست بیش از 290 بسیج دانشجویی و طلبه برای ایجاد قرارگاه مقابله با جنگ نرم دشمن

درخواست بیش از 290 بسیج دانشجویی و طلبه برای ایجاد قرارگاه مقابله با جنگ نرم دشمن