مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 10:302020-03-28پزشكي

آمار مبتلایان به کرونا در چهارمحال و بختیاری از 100 نفر گذشت


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در استان با افزایش 6 نفر در 24 ساعت گذشته به 101 نفر رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری، تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا با افزایش 6 نفر در 24 ساعت گذشته به 101 نفر رسید.

   مجید شیرانی در این خصوص گفت:  از شروع خطر اپیدمی تا کنون  481 نفر با علائم حاد تنفسی مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری شده اند و تعداد ترخیص شدگان که به صورت قطعی به کرونا مبتلا شده و بهبود یافته اند 61 نفر بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اضافه کرد: تعداد افراد بستری فعلی در مراکز درمانی 72 نفر است و با مثبت اعلام شدن آزمایش های 6 بیمار مشکوک دیگر طی 24 ساعت گذشته، کل موارد مبتلا از آغاز بیماری که نتایج آزمایش آن ها مثبت اعلام شده 101 نفر است.

وی ادامه داد: خوشبختانه طی 24ساعت گذشته فوتی بر اثر ابتلا به بیماری کووید 19 در استان گزارش نشده است و تعداد فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری همان 13 نفر است.

شیرانی تاکید کرد: با توجه به قرار گرفتن در روزهای اوج شیوع کرونا ویروس به افراد توصیه می شود همچنان از هرگونه تردد، ایجاد ازدحام و تراکم جمعیتی خودداری و به دستورالعمل کاهش زنجیره انتقال که هم اکنون ابلاغ و در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار مبتلایان به کرونا در چهارمحال و بختیاری از 100 نفر گذشت

آمار مبتلایان به کرونا در چهارمحال و بختیاری از 100 نفر گذشت