مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 10:152020-03-28بين الملل

موسوی: نامه 8 کشور به سازمان ملل برای لغو تحریم های ایران کم نظیر است


سخنگوی وزارت امور خارجه، نامه هشت کشور به دبیرکل سازمان ملل برای لغو تحریم های ایران را اقدامی خوب و کم نظیر توصیف کرد.

- سخنگوی وزارت امور خارجه، نامه هشت کشور به دبیرکل سازمان ملل برای لغو تحریم های ایران را اقدامی خوب و کم نظیر توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید عباس موسوی با اشاره به این نامه که به امضای نمایندگان ایران، روسیه، چین، کوبا، کره شمالی، عراق، ونزوئلا و نیکاراگوئه در سازمان ملل متحد رسیده است، اظهار داشت: قدم بسیار خوبی برداشته شد و به نوعی از ابتکارات خود ما و مورد حمایت است.

این دیپلمات کشورمان با تاکید بر اینکه این حرکات و اقدامات لازم است، گفت: باید دنیا زمانی به خودش بیاید و جلوی یکجانبه گرایی و نقض قوانین بین المللی را بگیرد، به هر حال متأسفانه آمریکایی ها به خودشان جرأت دادند که در سال های اخیر قوانین داخلی و تحریم های ظالمانه خودشان را به بقیه کشورها تحمیل کنند.

سخنگوی وزارت امورخارجه با اشاره به اینکه آمریکا علیه کشورهای مستقل با اهداف خاصی اقدامات تحریمی را اعمال می کند، افزود: امیدواریم این طلیعه مبارکی باشد و این کشورهای تحت تحریم و حتی کشورهای مستقل و آزاده ای که یکجانبه گرایی آمریکا را برنمی تابند، یک اتحادیه ای تشکیل و یک اقدامی انجام دهند و جلوی قلدری آمریکا بایستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسوی: نامه 8 کشور به سازمان ملل برای لغو تحریم های ایران کم نظیر است

موسوی: نامه 8 کشور به سازمان ملل برای لغو تحریم های ایران کم نظیر است