مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 10:052020-03-28پزشكي

غربالگری 756 هزار نفر در پایگاه های بازرسی سلامت استان بوشهر


مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر از غربالگری بیش از 756 هزار نفر در پایگاه های بازرسی سلامت استان خبر داد.

- غلامرضا حاجیانی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: 36 ایستگاه غربالگری تشخیص بیماری کرونا در مبادی ورودی استان بوشهر دایر است.

وی با بیان اینکه طرح غربالگری از 9 اسفند سال گذشته آغازشده است افزود: امدادگران هلال احمر که به لباس حفاظتی مجهز هستند تاکنون 756 هزار نفر از سرنشینان خودروها در مبادی ورودی این استان غربالگری و تب سنجی کرده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از غربالگری بیش از 756 هزار نفر در پایگاه های بازرسی سلامت استان خبر داد و گفت: از این شمار 47 نفر علامت دار بودند و به مراکز درمانی ارجاع داده شدند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون 36 پایگاه غربالگری جمعیت هلال احمر با 58 دستگاه تب سنج در محورهای ورودی و خروجی استان بوشهر فعال هستند و نیروهای ثابت و داوطلبان این جمعیت در 3 نوبت سرنشینان خودروها را تب سنجی می کنند.

حاجیانی، هدف از تب سنجی سرنشینان خودروها را قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا دانست و تأکید کرد: برای مصون ماندن مردم از بیماری کرونا باید از سفر پرهیز کنند و انتظار می رود با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی افراد از تردد بین شهری خودداری و به سامانه در خانه ماندن توجه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری 756 هزار نفر در پایگاه های بازرسی سلامت استان بوشهر

غربالگری 756 هزار نفر در پایگاه های بازرسی سلامت استان بوشهر