مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 09:302020-03-28سياسي

دستور ویژه قضایی برای نظارت بر طرح فاصله گذاری اجتماعی درمازندران


رییس کل دادگستری مازندران برای نظارت میدانی دراجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به روسای دادگستری و دادستان های سراسر استان دستور ویژه صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام محمدصادق اکبری گفت: با توجه به تصویب، ابلاغ و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و کنترل ورودی و خروجی شهرهای استان و در اجرای مصوبات 7 اسفند 1399 شورای تأمین استان، ضمن برقرای ارتباط و تعامل با فرمانداران و سایر عوامل اجرایی مربوطه، رؤسا ودادستان ها باید نسبت به حضور میدانی در محل های اجرای طرح اقدام کنند.

رییس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: همچنین باید در طول مدت اجرای آن به صورت رندومی برای نظارت بر عملکرد عوامل اجرایی طرح و مساعدت در اجرای هرچه بهتر و اتخاذ تصمیم مقتضی در جهت رفع مشکلات احتمالی آن اقدام کرده و در صورت وجود مشکلی که اقتضای اقدام در استان داشته باشد، مراتب گزارش شود تا با هماهنگی با استاندار محترم اقدام مقتضی معمول شود.

وی افزود: نتیجه اقدامات به صورت پیامکی و متعاقباً گزارش کتبی به اینجانب و دادستان مرکز استان منعکس شود و دادستان مرکز استان نیز نسبت به پیگیری اجرای دستورالعمل فوق در سراسر استان و گزارش آن اقدام کنند.

این مقام عالی قضایی استان همچنین اظهار داشت: دستگاه قضایی با کسانی که ازاجرای این طرح سرپیچی کنند یا با رفتاره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور ویژه قضایی برای نظارت بر طرح فاصله گذاری اجتماعی درمازندران

دستور ویژه قضایی برای نظارت بر طرح فاصله گذاری اجتماعی درمازندران