مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 09:302020-03-28سياسي

11خودرو در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در آذربایجان غربی توقف شد


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: مشارکت مردم برای تحقق طرح فاصله گذاری اجتماعی یک اصل اساسی است.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: مشارکت مردم برای تحقق طرح فاصله گذاری اجتماعی یک اصل اساسی است.

علی مصطفوی امروز 9 فروردین در جلسه شورای اطلاع رسانی استان با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در کشور و در استان ضمن تقدیر از همکاری مردم در اجرای فاصله گذاری اجتماعی در استان گفت: طرح تقویت فاصله گذاری اجتماعی با هدف کمک به قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا با رویکرد کاهش تماس ها، عدم برگزاری اجتماعات و حذف ترددهای غیر ضروری در کل کشور تا 15 فروردین اجرا می شود.

وی گفت: صیانت از سلامت مردم هدف اصلی این طرح است ومشارکت مردم برای تحقق این طرح یک اصل اساسی است، مردم استان تا به امروز در اجرای این طرح مشارکت خوبی داشتند که ما از آنان قدردانی می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون استاندار با تاکید بر اجرای قاطعانه این طرح در استان، ادامه داد: متاسفانه تعداد بسیاری اندکی اجرای این طرح را جدی نگرفته بودند که با اعمال قانون از جمله جریمه 500 هزار تومانی و توقیف 11 خودرو، اعمال قانون شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11خودرو در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در آذربایجان غربی توقف شد

11خودرو در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در آذربایجان غربی توقف شد