مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 09:152020-03-28پزشكي

90 درصد جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان غربالگری شدند


رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه غربالگری 90 درصد جمعیت تحت پوشش دانشگاه انجام شده است، گفت: یک مورد مثبت کرونا طی روز گذشته در حوزه این دانشگاه گزارش شد.

- نوید دانایی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه ورودی و خروجی ها شهرها برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا کنترل می شود، ابراز داشت: تاکنون غربالگری 90 درصد جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان به همت کارشناسان بهداشتی و بسیجیان انجام شده است.

وی بابیان اینکه طی 24 ساعت گذشته تنها یک مورد مثبت کرونا در حوزه دانشگاه علوم پزشکی سمنان گزارش شده است، افزود: ماندن در خانه تنها داروی درمان و جلوگیری از شیوع و گسترش بیماری کرونا است که انتظار می رود شهروندان به دقت آن را رعایت کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه بیماری ویروس کرونا در جهان و ایران سیر افزایشی دارد، ابراز داشت: شستن دست با آب و صابون، پرهیز از حضور در مهمانی ها و تجمعات و رعایت نکات بهداشتی و مهمتر از آن در خانه ماندن از جمله اقداماتی است که می تواند درروند کاهش این بیماری اثرگذار باشد.

دانایی اضافه کرد: از شهروندان خواهشمندیم تا بیماری کرونا را شوخی نگیرند زیرا این ویروس با کسی شوخی ندارد و لذا بهتر است درخانه بمانیم تا با شکست کرونا خبر خوش ذائقه مردم را شیرین کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان غربالگری شدند

90 درصد جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان غربالگری شدند