مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 08:252020-03-28سياسي

رزمایش جنگ نوین در خلخال برگزار شد


سیدعلی تدین روز شنبه در حاشیه برگزاری رزمایش پدافند دفاع بیولوژیک و جنگ نوین در خلخال افزود : در این رزمایش نیروهای انسانی این تیپ با بکارگیری توان ادوات و ماشین آلات سمپاشی و گندزدایی در خیابان های خلخال به ضدعفونی مراکز و معابر پرتردد و شهرک های مسکونی پرداختند.

وی افزود: اصلی ترین هدف از انجام این رزمایش، پاکسازی معابر و خیابان ها و گندزدایی کامل شهر از هرگونه آلودگی ویروس کرونا و زمینه سازی برای کنترل کامل این بیماری در مناطق مختلف استان اردبیل است.

فرمانده تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: وظیفه سپاه و بسیج همراهی مردم در رفع مشکلات و گرفتاری آنان است و به آن وظیفه خود در راستای پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا تا پایان آن و ریشه کنی کامل این بیماری ادامه خواهد داد.

سرهنگ جهانبخش عطایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خلخال نیز از فعالیت بیش از پنج واحد تولید ماسک در شهرستان خلخال و بخش های تابعه شاهرود و خورش رستم خبر داد و افزود: بیش از 60 هزار ماسک در 2 هفته اخیر در خلخال تولید و بین اقشار محروم و نیازمند توزیع شده است.

سرهنگ ‏عطایی گفت: با همت گروه جهادی خادمین الشهدا و هیات جوانان مسجد امام جعفر صادق (ع) خلخال بسته حمایتی و غذایی در بین اقشار کم درآمد و نیازمند نیز توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش جنگ نوین در خلخال برگزار شد

رزمایش جنگ نوین در خلخال برگزار شد