مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 08:252020-03-28اقتصادي

محموله گوشت مرغ غیربهداشتی در مهاباد کشف و امحا شد


یوسف شریف زاده روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در شرایط کنونی و برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا متصدیان واحدهای صنفی پروتیینی حق پاک کردن و قطعه بندی مرغ را ندارند و با مشاهده هرگونه اقدام در این خصوص با آنان برخورد خواهد شد.

وی بیان کرد: تمام گوشت مرغ های کشف شده در مراکز فروش این شهرستان بعد از وزن کشی در محل و با حضور متصدیان واحدهای صنفی امحا و متخلفان این واحدها نیز با تشکیل پرونده و طی مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی اظهار داشت: طبق مصوبه ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا در مهاباد، ورود مرغ کشتار روز از شهرهای دیگر ممنوع بوده و فقط مرغ تولیدی در این شهر اجازه توزیع خواهد داشت.

مسوول واحد بازرسی اتاق اصناف مهاباد با اعلام اینکه اقدامات سختگیرانه انجام شده در راستای حفظ سلامت مردم است، ادامه داد: برخی از واحدها بدون توجه به شرایط حساس در زمینه مقابله با ویروس کرونا، فعالیت خود را با وجود مصوبه ممنوعیت طبق روال قبلی ادامه دادند که بر این اساس، این بازرسی ها همچنان ادامه دارد و با صنف متخلف برخورد خواهد شد.

وی اضافه کرد: از ابتدای ابلاغ محدودیت های ستاد مبارزه با کرونا تاکنون بیش از 60 واحد صنفی متخلف در سطح شهرستان توسط گشت های مشترک پلمب شده است که از این تعداد 15 مورد آن طی 48 ساعت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله گوشت مرغ غیربهداشتی در مهاباد کشف و امحا شد

محموله گوشت مرغ غیربهداشتی در مهاباد کشف و امحا شد