مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 08:002020-03-28سياسي

ضرورت ترویج الگوی مسئولیت پذیری اجتماعی در برابر کرونا


یک روان درمانگر با تاکید بر ضرورت ترویج الگوی مسئولیت پذیر در سطح جامعه همزمان با وقوع شرایط بحران، ضمن تعریف شاخص های اصلی الگوی مسئولیت پذیر؛ - یک روان درمانگر با تاکید بر ضرورت ترویج الگوی مسئولیت پذیر در سطح جامعه همزمان با وقوع شرایط بحران، ضمن تعریف شاخص های اصلی الگوی مسئولیت پذیر؛ 4 راهبرد و راهکار اساسی آن را تشریح کرد.

آزیتا محمدکریمی در گفت وگو با ایسنا ضمن اشاره به اهمیت بحث مسئولیت پذیری اجتماعی در مواقع بحرانی، عنوان کرد: افراد معمولا در زمان بحران 3 نوع الگو از خود نشان می دهند؛ گروه اول در نقش قربانی ظاهر شده و دائماً در حال غر زدن و انتقاد از دیگران و یا رواج نا امیدی و پراکنده سازی اخبار و شایعات منفی در سطح جامعه هستند که این مسئله نشان دهنده الگوی مسئولیت ناپذیر آنهاست.

وی با بیان اینکه غر زدن و مسئولیت را بر دوش دیگران انداختن هیچ کمکی به حل بحران در جامعه نمی کند، اظهار کرد: این نوع رفتار و عملکرد تنها موجی از یاس و نا امیدی را به جامعه منتقل کرده و عاقبت آن چیزی نیست جز ایجاد بحران و نا امیدی بیشتر در سطح جامعه.

وی الگوی منفعت طلب را الگوی بعدی عنوان کرد و ادامه داد: احتکارکنندگان کالاهای سلامت و گرانفروشان، جزو افراد تابع الگوی منفعت طلب هستند، این افراد در زمان بحران تنها به فکر منفعت خود بوده و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ترویج الگوی مسئولیت پذیری اجتماعی در برابر کرونا

ضرورت ترویج الگوی مسئولیت پذیری اجتماعی در برابر کرونا