مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 08:002020-03-28اجتماعي

آمادگی کامل شیراز برای بارش های بهاری


قائم مقام شهردار شیراز با اشاره به آمادگی مجموعه شهرداری برای مواجهه با بارش های بهاری گفت: در 100 نقطه کلیدی که ورودی آب به جداول و کانال های اصلی شهر است، - ایسنا/فارس قائم مقام شهردار شیراز با اشاره به آمادگی مجموعه شهرداری برای مواجهه با بارش های بهاری گفت: در 100 نقطه کلیدی که ورودی آب به جداول و کانال های اصلی شهر است، نیروهای شهرداری به صورت تمام وقت برای رفع هرگونه آبگرفتگی مستقر هستند.

آرش فرج زاده، شنبه 9 فروردین به خبرنگاران گفت: لایروبی 492 هزار متر جداول روباز، کانال های روبسته و لوله های کاروگیت، 2700 چاه جذبی محدوده شیراز و 27 کیلومتر مسیل از اقدامات مهم شهرداری برای مواجهه با بارش های بهاری بوده است.

او با بیان اینکه سال گذشته 27 هزار متر طول لوله گذاری جدید انجام و تمام لوله ها، کالورت ها، مسیر های عبور آبهای سطحی و مسیرهای ورود آب به رودخانه خشک و سلطان آباد کنترل شده است، افزود: امسال قبل از شروع بارندگی ها، 65 کیلومتر از رودخانه های شیراز را علی رغم اینکه وظیفه شهرداری نبوده با همکاری سازمان آب منطقه ای لایروبی کرده ایم.

قائم مقام شهردار شیراز اضافه کرد: مناطق آسیب پذیر مثل سعدی و دروازه قرآن به صورت ویژه رصد می شوند و با اقداماتی که طی سال گذشته انجام شده، امیدوارم بتوانیم بارندگی های رگباری بهاری را بدون آسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کامل شیراز برای بارش های بهاری

آمادگی کامل شیراز برای بارش های بهاری