مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 07:252020-03-28اقتصادي

تقسیط هزینه انشعاب برق در استان مرکزی


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: این شرکت باهدف همیاری کادر درمانی در پیشگیری شیوع ویروس کرونا و کمک به اقتصاد خانواده ها اقدام به تقسیط هزینه انشعاب برق و عدم افزایش هزینه انشعاب برق برای متقاضیان خانگی کرده است.

- محمد اله داد در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: کارکنان شرکت توزیع بررق استان با تلاش های شبانه روزی برای تأمین برق بی وقفه و مستمر از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند و تمام اکیپ های عملیاتی این شرکت در کنار مدافعان سلامت در حالت آماده باش هستند.

 وی تصریح کرد: با شیوع ویروس کرونا اپراتورهای مرکز 121 توزیع برق استان مرکزی در منزل به تماس گیرندگان از طریق ( contact center) پاسخ می دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با اشاره به اینکه به منظور پیشگیری از ویروس کرونا کاهش حضور کارکنان در محل کار و ضرورت پاسخگویی و ارائه خدمت امکان پاسخگویی در منزل ایجاد شده است، افزود: در زمان های بحران که امکان مراجعه اپراتورها به مرکز پاسخگویی میسر نباشد، نیز می توان با این قابلیت تعداد اپراتورهای پاسخگو را افزایش داد.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ادامه داد: حضور همکاران اداری شرکت بنا بر تصمیمات استانی و ستاد انتظامی اجتماعی مقابله با کرونا به صورت دورکاری و تقلیل در ساعات اداری و حضور ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقسیط هزینه انشعاب برق در استان مرکزی

تقسیط هزینه انشعاب برق در استان مرکزی