مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 07:152020-03-28اقتصادي

پلمب 23 واحد صنفی متخلف در نهاوند


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نهاوند گفت: براساس مصوبه لازم الاجرا اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نهاوند با همکاری پلیس اماکن، مرکز بهداشت و اتاق اصناف از دوم فروردین تا هشتم فروردین ماه بیش از 314 مورد بازرسی و نظارت از واحدهای صفی انجام شده است.

- ایسنا/همدان رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نهاوند گفت: براساس مصوبه لازم الاجرا اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نهاوند با همکاری پلیس اماکن، مرکز بهداشت و اتاق اصناف از دوم فروردین تا هشتم فروردین ماه بیش از 314 مورد بازرسی و نظارت از واحدهای صفی انجام شده است.

بیژن ترابیان در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه 23 واحد صنفی به علت تخلف به دستور مقام قضایی پلمب شده است، تأکید کرد: با توجه به مصوبه ستاد پیشگیری از کروناویروس در صورت فعالیت واحدهای صنفی غیرضروری با آن ها طبق قانون برخورد می شود.

وی تصریح کرد: براساس قانون ابلاغ شده هر گونه فعالیت صنوف غیرضروری شامل آرایشگاه ها و رستوران ها اقدام علیه بهداشت و سلامت عمومی جامعه محسوب می شود و کسانی که رعایت نکنند به مقام قضایی معرفی خواهند شد.

ترابیان در پیان از تصمیم ستاد پیشگیری از کروناویروس مبنی بر تعطیلی کلیه فروشگاه های لوازم یدکی خودرو، لاستیک فروشی، تعمیرگاه و مکانیکی های خودرو در این شهرستان از امروز -شنب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 23 واحد صنفی متخلف در نهاوند

پلمب 23 واحد صنفی متخلف در نهاوند