مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 06:352020-03-28سياسي

تمامی ورودی های شهرستان لاهیجان تا اطلاع ثانوی مسدود است


به گفته رییس ستاد مبارزه با کرونا شهرستان لاهیجان تمامی محورهای اصلی و فرعی این شهرستان مسدود بوده و با هر صنفی که ابلاغیه ستاد مبارزه با کرونا را جدی نگیرد و سلامتی مردم را به خطر بیاندازد قاطعانه برخورد می شود.

- اسماعیل میر غضنفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در لاهیجان با بیان اینکه سیاست دولت در خصوص مبارزه با کرونا یک سیاست تعاملی بوده است، اظهار کرد: از روزهای اول شیوع کرونا در کشور دولت به عنوان یک رکن در کنار دیگر ارکان نظام از ابتدا باسیاست ارشادی و بازدارنده و تدابیر در نظر گرفته شده درصدد کنترل و پیشگیری از آسیب ها، کارهای بسیاری در دستور کار قرار داد و ثبات ایجاد شد.

وی با اشاره به تبعات اعمال قرنطینه توسط دولت گفت: باگذشت یک ماه از شیوع کرونا هنوز عده ای از مردم این ویروس را جدی نگرفته و در خیابان ها تردد دارند ولی باید درنظرگرفت قرنطینه صددرصدی و وضعیت تحریم ها نیز تبعات خود را در برداشت.

رییس ستاد مبارزه با کرونا شهرستان لاهیجان یکی از اهداف طرح فاصله گذاری اجتماعی را کاهش حضور و تردد مردم در خیابان ها عنوان کرد و افزود: در سه روز گذشته ستاد مبارزه با کرونای کشور طرحی بانام فاصله گذاری اجتماعی را ابلاغ کرد تا از این طریق از حضور مردم در اماکن مختلف کاسته شود و زنجیره انتقال بیماری از بین برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی ورودی های شهرستان لاهیجان تا اطلاع ثانوی مسدود است

تمامی ورودی های شهرستان لاهیجان تا اطلاع ثانوی مسدود است