مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 06:302020-03-28اجتماعي

تشدید محدودیت های تردد در شرق استان تهران برای قطع زنجیره انتقال کرونا


جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای قطع زنجیره انتقال کرونا برای حفظ سلامت مردم ، گفت: تشدید محدودیت های تردد انجام و صنوف غیر ضروری نیز تعطیل می شوند.

- "تشدید محدودیت های تردد" در شرق استان تهران برای قطع زنجیره انتقال کرونا جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای قطع زنجیره انتقال کرونا برای حفظ سلامت مردم ، گفت: "تشدید محدودیت های تردد" انجام و صنوف غیر ضروری نیز تعطیل می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ هادی ثمره در این باره بیان داشت: اجرای این طرح، مستلزم مشارکت و همکاری هموطنان است البته نیروی انتظامی با قاطعیت کامل این طرح را اجرا می کند.

وی افزود: در این طرح فقط ساکنان شهرها اجازه ورود را خواهند داشت و مسافران و افراد غیربومی، اجازه عبور از کنار گذر شهرها را دارند.

جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران بر مدیریت سفر از سوی مسافران و بازگشت هر چه سریع تر آنان به شهرهای خود تاکید کرد و گفت: از این عزیزان می خواهیم برای کاهش زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا در کوتاه ترین زمان ممکن به محل سکونت خود بازگردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید محدودیت های تردد در شرق استان تهران برای قطع زنجیره انتقال کرونا

تشدید محدودیت های تردد در شرق استان تهران برای قطع زنجیره انتقال کرونا