مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 05:552020-03-28اقتصادي

تحویل 58 هزار انواع ماسک به دانشگاه علوم پزشکی زنجان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: بیش از 46 هزار ماسک سه لایه و 12 هزار ماسک N95 به دانشگاه علوم پزشکی استان تحویل داده شده است.

- ایسنا/زنجان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: بیش از 46 هزار ماسک سه لایه و 12 هزار ماسک N95 به دانشگاه علوم پزشکی استان تحویل داده شده است.

ناصر فغفوری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در ادامه اقدامات تامینی اقلام بهداشتی مرتبط با کرونا در سطح استان و با پیگیری های سازمان صنعت، معدن و تجارت بیش از 46 هزار ماسک سه لایه و 12 هزار ماسک N95، به دانشگاه علوم پزشکی استان تحویل داده شده است.

این مسئول ادامه داد: هزینه این اقلام توسط واحدهای بزرگ معدنی و صنایع معدنی کشور و در راستای مسئولیت های اجتماعی این واحدها تقبل شده است.

وی افزود: در روزهای گذشته نیز به همت بخش خصوصی تولید ماسک N95 در زنجان آغاز شده و کیفیت ماسک های تولیدی توسط نهاد ناظر در دانشگاه علوم پزشکی تایید شده است، به طوری که همه مراحل نصب ماشین آلات، تولید آزمایشی و اخذ موافقت از سوی دانشگاه علوم پزشکی طی شد تا در اسرع وقت ماسک های N95 با کیفیت تایید شده در اختیار بخش درمان قرار گیرد.

فغفوری تصریح کرد: صنعتگران زنجانی برای مقابله با کرونا و حمایت از بخش درمانی، عزم جدی دارند، به طوری که صنعتگران استان زنجان همگام و همراه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 58 هزار انواع ماسک به دانشگاه علوم پزشکی زنجان

تحویل 58 هزار انواع ماسک به دانشگاه علوم پزشکی زنجان