مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 05:202020-03-28سياسي

مدیریت کرونا به فرصت شناسی و آگاهی مردم نیاز دارد


آنچه در این موقعیت حساس، اهمیت صد چندان دارد، فرصت شناسی، آگاهی و فرهنگ بالای مردم خراسان جنوبی است که با درک شرایط حساس همچون گذشته پشتوانه ای برای اجرای برنامه های مدیریت این بحران بوده و هستند.

- ایسنا/خراسان جنوبی معتمدیان گفت: آنچه در این موقعیت حساس، اهمیت صد چندان دارد، فرصت شناسی، آگاهی و فرهنگ بالای مردم خراسان جنوبی است که با درک شرایط حساس همچون گذشته پشتوانه ای برای اجرای برنامه های مدیریت این بحران بوده و هستند.

محمدصادق معتمدیان، استاندار خراسان جنوبی در تشریح طرح فاصله اجتماعی و قطع زنجیره انتقال کرونا در استان، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است: این روزها خراسان جنوبی نیز مانند سراسر میهن عزیزمان و بسیاری از نقاط جهان، درگیر مبارزه با بیماری همه گیر کرونا است که سلامت عمومی جامعه را به خطر انداخته و موجب برهم زدن نظم، انضباط و شرایط معمول جامعه شده است و مردم و مسئولین استان پا به پای همدیگر برای مقابله با این بحران و کاهش زنجیره انتقال این بیماری تلاش می کنند و به لطف الهی، همت و تلاش کادر پزشکی و درمانی و حمایت و همراهی شما مردم عزیز، موفقیت هایی برای جلوگیری از شیوع این بیماری کسب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت کرونا به فرصت شناسی و آگاهی مردم نیاز دارد

مدیریت کرونا به فرصت شناسی و آگاهی مردم نیاز دارد