مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 05:052020-03-28سياسي

خواهران بسیجی مسجدالزهرا (س) تهران روزانه 2 هزار ماسک تولید می کنند


فاطمه فلاح روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 17 نفر در پایگاه و 60 نفر در خانه مشغول دوخت و دوز هستند که این وسایل در اختیار بیمارستان های هاشمی نژاد، بوعلی، امام خمینی، بقیه الله و خیریه برکت قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه بسیاری از بانوان در این اقدام خداپسندانه شرکت کرده اند، افزود: حتی بانوانی که قادر به دوخت و دوز نیستند چرخ های خیاطی را در اختیار این پایگاه قرار داده اند از این رو در مجموع چهار چرخ خانگی و سه عدد راسته دوز و یک عدد چرخ صنعتی در اختیار مسجد قرار گرفته است.

فرمانده پایگاه بسیج خواهران مسجدالزهرا (س) تهران ادامه داد: همچنین مواد ضدعفونی کننده از طریق بسیج برادارن این مسجد به صورت رایگان در اختیار مردم قرار گرفته است و ضدعفونی معابر نیز به صورت شبانه انجام می شود.

وی از توزیع سبد کالایی در بین مردم نیازمند خبر داد و گفت: در دو مرحله سبد کالا توزیع شده است که مرحله اول در روزهای اولیه عید نوروز و مرحله دوم برای کمک معیشتی در مبارزه با ویروس کرونا صورت گرفته است.

فلاح بیان داشت: این سبد کالاها شامل 40 عدد مرغ، 40 کیلو گوشت و یک عدد گوسفند بوده است که در کنار آن ماسک و مواد ضدعفونی کننده نیز توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواهران بسیجی مسجدالزهرا (س) تهران روزانه 2 هزار ماسک تولید می کنند

خواهران بسیجی مسجدالزهرا (س) تهران روزانه 2 هزار ماسک تولید می کنند