مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 04:452020-03-28سياسي

تمهیدات ستاد مقابله با کرونا برای روز طبیعت/ کوره راه ها هم کنترل می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، هفتمین جلسه ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا هم زمان با جلسه شورای تأمین استان عصر امروز در سالن شهید مردانی استانداری چهارمحال و بختیاری با محوریت طرح فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

عدم ورود خودروهای با پلاک غیربومی، رصد و شناسایی مسافران در داخل شهرستان ها و بازگرداندن آن ها، تشدید کنترل بر مبادی ورود و خروج و همچنین کوره راه های ورودی، استفاده از ظرفیت بسیج برای کنترل مبادی، وضعیت حضور کارمندان در ادارات، جلوگیری از اسکان موقت و نصب چادر در پارک ها و گردشگاه ها،کنترل شدید بر ورودی های روستاها و مناطق سفید استان و استفاده از تکنولوژی فیبر نوری در مراکز آموزشی جهت آموزش از راه دور دانش آموزان و دانشجویان از جمله مسائل بررسی شده در این جلسه بود.

در ابتدای جلسه اقبال عباسی در خصوص طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: عمده این طرح همانند کنترل ورود و خروج و تعطیلی اصناف و محل های تجمع و گردشگری در روزهای اخیر در دست اجرا بود که در این طرح ملی تشدید خواهد شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص کنترل مبادی ورودی و خروجی اظهار داشت: عدم اجازه ورود خوروهای پلاک غیربومی باید در دستور کار پلیس قرار گرفته و اجازه ورود به افراد شاغل در محل های خارج از شهرستان ها تنها با ارائه مستندات شغلی و سکونتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات ستاد مقابله با کرونا برای روز طبیعت/ کوره راه ها هم کنترل می شود

تمهیدات ستاد مقابله با کرونا برای روز طبیعت/ کوره راه ها هم کنترل می شود