مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 04:202020-03-28اقتصادي

کنترل ورود و خروج خودروها در 57 نقطه از شهرهای گلستان


استاندار گلستان از کنترل ورود و خروج خودروها در 57 نقطه شهرهای استان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هادی حق شناس شامگاه جمعه در بازدید از مراکز اجرای طرح کاهش فاصله اجتماعی در گنبدکاووس اظهارکرد: از آغاز طرح کاهش فاصله اجتماعی در 57 نقطه شهرستان های استان مبادی ورودی شهرها کنترل شده و از ورود خودروهای غیر بومی به شهرستان ها جلوگیری می شود.

وی تاکید کرد: در پیک اول بیماری کووید 19، چهار هزار و 700 نفر در استان بستری شدند که سه هزار و 800 نفر بهبود و حدود 500 نفر هم در حال حاضر تحت درمان هستند.

حق شناس تصریح کرد: هفته اول طرح کنترل فاصله اجتماعی قطعاً در گلستان اجرا خواهد شد و در صورت ضرورت هفته دوم هم اجرا می شود.

وی با اشاره به شروع کمپین در خانه بمانیم از هفته سوم اسفند در گلستان گفت: از آن زمان تفرجگاه و مراکز تفریحی استان تعطیل شد و این امر به انقطاع ویروس کرونا در گلستان کمک کرد و پیش بینی شد تا 10 فروردین پیک اول را پشت سر می گذاریم و وارد پیک دوم خواهیم شد که البته عوارض و سنگینی آن مشخص نیست.

حق شناس: خوشبختانه در روز آغازین اجرای طرح که موجب کاهش ترددهای بین شهری به منظور انقطاع زنجیره انتقال ویروس کرونا می شود، همکاری مردم قابل تقدیر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل ورود و خروج خودروها در 57 نقطه از شهرهای گلستان

کنترل ورود و خروج خودروها در 57 نقطه از شهرهای گلستان