مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 فروردین 1399 ساعت 04:152020-03-28اقتصادي

مدارا کردن با همسر؛ راه افزایش صمیمت زوجین در ایام قرنطینه


رضا خجسته مهر روانشناس خانواده به نقش مدارا کردن با همسر در شیرین کردن تلخی های زندگی پرداخته و اهمیت آن در روزهای خودقرنطینگی را بیان کرده است.

- رضا خجسته مهر؛ روانشناس خانواده: قرنطینه خانگی، ممکن است  میزان تنش، اختلافات و  طلاق را بین زن و شوهرها دامن زند؟ لابد این روزها  از اخبار شنیده اید که در هنگام شیوع کرونا میزان اختلاف و بگو مگوها و درخواست طلاق زن و شوهر های چینی بالا گرفته است! اگر پاسخ به این سوال مثبت باشد، کدام دسته از زوجین بیشتر مستعد بگو مگوهای خانوادگی خواهند بود؟  به عبارت دیگر  همسران با توسل به چه مهارتی می توانند این قرنطیه خانگی و تنش را به فرصت تبدیل کنند تا زندگی زناشویی خود را غنی کنند و از گرفتار شدن در حلقه بگو مگوهای خانوادگی و نهایتا طلاق، خود را نجات دهند.

مهارت طلایی و سرنوشت ساز چیزی نیست جز مدارا که امروزه در ادبیات روانشناسی خانواده و خانواده درمانی از آن به Tolerancce یاد می کنند.

     طبیعی است وقتی زن و شوهر باید در خانه بمانند آن وقت تفاوت هایشان و اختلاف نظر آنها بر سر امور زندگی مشترک بیشتر نمود پیدا می کند و احتمال بیشتری می رود با هم بگو و مگو داشته باشته باشند و اگر نتوانند  با اختلاف در سلایق خود و دنیاهای متفاوت خود، مدارا کنند احتمال تنش بین آنها و طلاق بالا خواهد رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارا کردن با همسر؛ راه افزایش صمیمت زوجین در ایام قرنطینه

مدارا کردن با همسر؛ راه افزایش صمیمت زوجین در ایام قرنطینه