مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 فروردین 1399 ساعت 16:452020-03-27اجتماعي

خودروهای غیربومی اجازه ورود به خمینی شهر را ندارند


جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: خودروهای با پلاک غیر بومی اجازه ورود به محدوده شهرستان خمینی شهر را ندارند و در صورت عدم توجه اعمال قانون می شوند.

- ایسنا/اصفهان جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: خودروهای با پلاک غیر بومی اجازه ورود به محدوده شهرستان خمینی شهر را ندارند و در صورت عدم توجه اعمال قانون می شوند.

حسین حسین زاده عصر امروز (جمعه-هشتم فروردین) در جمع خبرنگاران در خمینی شهر با تشکر از مسئولان و کسانی که درک درستی از بحران کرونا دارند و نکات بهداشتی را رعایت می کنند، اظهار کرد: اخطار جدی نیروی انتظامی در خصوص تردد خودروهایی که پلاک غیر بومی دارند این است که به هیچ عنوان اجازه تردد به خودرو با پلاک غیر بومی داده نخواهد شد.

وی افزود: اگر در شهرستان خمینی شهر خودرویی پلاک شهرستان دیگری را داشته باشد اجازه ورود به خمینی شهر را ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان در مورد خودروهایی که از مقررات تبعیت نمی کنند، گفت: خودروهایی که نسبت به این مقررات بی توجه باشند مبلغ نیم میلیون تومان جریمه و خودروی آنها به مدت یک ماه به پارکینگ منتقل خواهد شد.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت توصیه های بهداشت، اظهار کرد: مجموع ادارات، سازمان ها، بهداشت، نیروی انتظامی و بسیج و کسانی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروهای غیربومی اجازه ورود به خمینی شهر را ندارند

خودروهای غیربومی اجازه ورود به خمینی شهر را ندارند