مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 فروردین 1399 ساعت 14:152020-03-27اقتصادي

ترددهای البرز 50 درصد کاهش یافت


عزیزاله شهبازی روز جمعه در بازدید از مبادی ورودی و خروجی شهرستان اشتهارد افزود: این آمار براساس گزارش های اخذ شده از 44 دستگاه تردد شمار نصب شده در راه های استان البرز است.

وی ادامه داد: از 25 اسفند 98 تا هفت فروردین سال 99 حدود هفت میلیون و 676 تردد در راه های برون شهری استان البرز ثبت شده که این عدد در مدت مشابه سال قبل 14 میلیون و 942 تردد بوده است.

شهبازی، با بیان اینکه با توجه به شرایط استان که بخشی از تردد شهری آن نیز از آزادراه تهران - کرج - قزوین انجام می شود، گفت: بخشی از آمار مذکور مربوط به ترددهای شهری است و تردد عبوری از استان کمتر از آمار مذکور است، به طوری که در روز هفت فروردین تردد وسایل نقلیه ورودی به استان 67 درصد و تردد خروجی از استان 62 درصد نسبت به سال قبل کاهش داشته است.

وی با اشاره به اینکه متناسب با تصمیم گیری ستاد ملی و استانی مبارزه با بیماری کرونا محدودیت هایی برای تردد در راه های استان در نظر گرفته شده، اظهار داشت: طرح فاصله گذاری اجتماعی در نقاط مختلف استان در حال اجرا است.

استاندار البرز ادامه داد: تمام مسوولان مربوطه اعم از نیروهای بسیج، سپاه پاسداران، نظامی و انتظامی، هلال احمر، ثبت احوال و نمایندگان فرماندار در محل های اجرای طرح حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترددهای البرز 50 درصد کاهش یافت

ترددهای البرز 50 درصد کاهش یافت