مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 فروردین 1399 ساعت 08:552020-03-27اجتماعي

انتقاد بخشدار رودبار قصران از آنتن دهی شبکه های تلویزیونی


سید حبیب موسوی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بارش های باران و برف بازهم باعث قطع شدن شبکه های تلویزیونی اهالی رودبار قصران بویژه شهرهای اوشان - فشم- میگون شده است، تاکید کرد: علیرغم موجی از اعتراضات مردمی و پیگیری مستمر بخشداری برای حضور کارشناسان فنی صدا و سیما برای بررسی و برطرف شدن مشکل قطعی شبکه های تلویزیونی همچنان این مشکل پابرجاست.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط فعلی که خانواده ها برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا درخانه هستند و دانش آموزان از طریق صدا و سیما آموزش می بینند، برقراری شبکه های تلویزیونی و رفع مشکلات قطعی از اقدامات ضروری است که سازمان متولی باید نسبت به پشتیبانی آن اقدام کند.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به اینکه هر ارگان و سازمانی وظایف تخصصی داشته و مکلف به ارائه خدمات در همان حوزه است، از سازمان صدا و سیما تقاضا داریم در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکل مذکور در بخش رودبار قصران اقدام کند.

رودبار قصران متشکل از شهرهای اوشان- فشم- میگون، شمشک- دربندسر و 16 روستا، یکی از بخش های شهرستان شمیرانات با جمعیتی افزون بر 17 هزار نفر در شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد بخشدار رودبار قصران از آنتن دهی شبکه های تلویزیونی

انتقاد بخشدار رودبار قصران از آنتن دهی شبکه های تلویزیونی