مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 13:152020-03-26سياسي

آخرین اقدامات سپاه خوزستان برای مقابله با کرونا


فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به اعزام گروه هایی برای کمک به مراکز بهداشتی و مشارکت نزدیک به 3 میلیون نفر در طرح غربالگری، - ایسنا/خوزستان فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به اعزام گروه هایی برای کمک به مراکز بهداشتی و مشارکت نزدیک به 3 میلیون نفر در طرح غربالگری، گفت: باید تلاش کنیم با کمک مردم این مشارکت را به صد درصد برسانیم و همه مردم خود را در چرخه غربالگری قرار دهند.

سردار حسن شاهوارپور در خصوص آخرین اقدامات سپاه حضرت ولی عصر(عج) درخصوص کرونا، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای کمک به مردم و یاری به عزیزان در بهداشت و درمان، به ویژه پزشکان، پرستاران و همه کسانی که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند، با همه امکانات وارد این عرصه شده است.

نیروی زمینی سپاه، بسیج مستضعفین سپاه استانی و همه مجموعه ها وارد عرصه شدند تا بتوانند با همه وجود این ویروس را نابود کنیم و سلامتی و آرامش و آسایش را به مردم بازگردانیم.

وی افزود: یکی از بحث های مهم، بحث پیشگیری است که عزیزان ما در حوزه بهداشت و درمان بر آن تاکید دارند.

مهم ترین اقدامات در حوزه پیشگیری، قطع ارتباط بین حرکت ویروس است، زیرا این ویروس به گونه ای است که به شدت قدرت انتقال دارد لذا چرخه انتقال آن باید قطع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اقدامات سپاه خوزستان برای مقابله با کرونا

آخرین اقدامات سپاه خوزستان برای مقابله با کرونا