مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 12:502020-03-26پزشكي

راه اندازی 3 نقاهتگاه در شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد


معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از راه اندازی سه مرکز نقاهتگاه در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران خبر داد.

- جلال پورانفرد گفت: سه نقاهتگاه با امکانات تخصصی و رفاهی کامل که با ابلاغ بیش از 150 نیروی پرستار در این مراکز نقاهتی در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران راه اندازی شده است وی ضمن گرامیداشت یاد شهدای خط مقدم سلامت کشور و عرض خسته نباشید به همکاران عزیزمان در بهداشت و درمان کشور بیان کرد: با توجه به اینکه کشور ما مانند سایر کشورهای دیگر درگیر بحران کرونا ویروس است، تمهیداتی برای کنترل این بیماری انجام شده که لازمه نتیجه گرفتن این تمهیدات و اثربخشی آن در گرو مشارکت های مردمی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: همکاران ما در بهداشت و درمان مانند یک سد در برابر این بیماری هستند که به صورت شبانه روزی مقاومت می کنند اگر این سد بشکند خیلی از تلاش های ما در جهت پیشگیری و کنترل این بیماری از بین خواهد رفت.

پورانفرد تصریح کرد: دانشگاه علوم زشکی یاسوج نسبت به سایر دانشگاه های کشور پیشرفت قابل محسوسی دارد که بیانگر تلاش های صادقانه و شجاعانه کادر عملیاتی و ستادی دانشگاه در این مدت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 3 نقاهتگاه در شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد

راه اندازی 3 نقاهتگاه در شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد