مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 10:102020-03-26پزشكي

اثر خرید شب عید بر افزایش بروز بیماری / ثبت 46 بیمار جدید در خوزستان


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از ثبت 46 بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان خوزستان در 24 ساعت گذشته و بروز اثر خرید شب عید بر افزایش بروز موارد بیماری خبر داد.

- ایسنا/خوزستان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از ثبت 46 بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان خوزستان در 24 ساعت گذشته و بروز اثر خرید شب عید بر افزایش بروز موارد بیماری خبر داد.

دکتر علی احسان پور امروز 7 فروردین ماه گفت: در 24 ساعت گذشته 46 مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در خوزستان مشاهده شده و این نشان از جدی نگرفتن هشدارها و توصیه توسط برخی از شهروندان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: موارد جدید به تفکیک 9 مورد در اهواز، خرمشهر و کارون هر کدام پنج مورد، آبادان چهار مورد، شهرستان های امیدیه، باوی، بهبهان، دزفول و شادگان هر کدام سه مورد، اندیمشک و ماهشهر هر کدام دو مورد و شهرستان های حمیدیه، رامهرمز، شوش و مسجدسلیمان نیز هر کدام یک مورد بوده است.

وی با اشاره به دوره کمون هفت تا 10 روزه کروناویروس گفت: این افزایش آمار ابتلا متاسفانه به علت عدم توجه به هشدارها به ویژه در روزهای پایانی سال گذشته توسط برخی از شهروندان بوده است که علی رغم توصیه های مداوم و مکرر همچنان به خرید شب عید اقدام کرده و به انتشار بیماری در جامعه کمک کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثر خرید شب عید بر افزایش بروز بیماری / ثبت 46 بیمار جدید در خوزستان

اثر خرید شب عید بر افزایش بروز بیماری / ثبت 46 بیمار جدید در خوزستان