مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 10:052020-03-26پزشكي

توصیه مبتلایان کرونا به مردم سهل انگاری هایی که قربانی می گیرد


خبرگزاری مهر؛ گروه استان ها - کوثر کریمی: کرونا دیگر برای هر شهروندی در هر نقطه ای از جهان نامی آشناست؛ ویروسی که شاید بتوان آن را یکی از مرگبارترین سلاح کشتار جهانی اما بدون شلیک گلوله نامید.

برخی افراد با جدی گرفتن توصیه های مکرر بهداشت و درمان، خود را قرنطینه کردند تا این ویروس شوم را پشت درهای بسته خانه نگه دارند اما در مقابل عده دیگری بدون توجه به این هشدارها کرونا را در آغوش گرفتند جان خود در معرض خطر گذاشتند و تعدادی دیگر نیز سلامتی خود را فدای بی توجهی کردند.

در این میان عده ای دیگر نظیر کارکنان بانک به دلیل رعایت نکردن شهروندان و مراجعه برای کارهای غیرضروری به شعبه، در دام ویروس کرونا گرفتار شدند.

برخی از افراد مبتلا که خواسته یا ناخواسته پای این ویروس را به زندگی خود باز کردند، این روزهای عید را باید در بستر بیماری و بیمارستان سپری کنند.

شاید شنیدن توصیه های افرادی که روزی خود توصیه های بهداشتی را نادیده گرفته اند، برای دیگر شهروندانی که هنوز به ویروس کرونا مبتلا نشده اند، شنیدنی باشد.

بیمارستان رازی به عنوان بیمارستان معین برای مقابله با کرونا از سوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز تعیین شده است و تا ریشه کن شدن این ویروس در حالت قرنطینه قرار دارد؛ پیش ورودی بیمارستان چند نفری از اعضای خانواده ها نگران نشسته اند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه مبتلایان کرونا به مردم سهل انگاری هایی که قربانی می گیرد

توصیه مبتلایان کرونا به مردم سهل انگاری هایی که قربانی می گیرد