مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 10:052020-03-26سياسي

آغاز به کار گروه جهادی شهدا در قم ویزیت رایگان بیماران نیازمند


حسین محمد رضایی در گفت وگو با خبرنگار مهر، از آغاز به کارگروه جهادی شهدا با همکاری گردان بیت المقدس بسیج حوزه 12 قم خبر داد و اظهار کرد: در نظر داریم تا ریشه کن شدن ویروس کرونا هر روز یک پزشک متخصص در محله های محروم و کم بضاعت قم استقرار یابد و بیماران این محله ها را به صورت صلواتی ویزیت کند.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا با راه اندازی ویزیت صلواتی بیماران با حضور پزشکان متخصص نسبت به رفع نیاز درمانی مستمندان و توده های مردم اقدام جدیدی را در دستور کار داشته باشیم، عنوان کرد: برای قطع زنجیره ویروس کرونا به جای اینکه پزشکان داخل مطب بیماران را ویزیت کنند و رفت و آمد مردم موجب انتقال ویروس شود، پزشکان متخصص در محله ها حضور می یابند و نسبت به رفع نیازهای درمانی بیماران اقدام می کنند.

مسئول فرهنگی گردان بیت المقدس حوزه 12 قم گفت: در طول هفت روز گذشته که این طرح در مناطق کم بهره آغاز شده است، پزشکان مختلفی اعم از پوست و مو، اعصاب و روان، کودکان به صورت صلواتی به ویزیت مردم اقدام کردند.

وی با بیان اینکه چند منطقه محروم برای این منظور انتخاب شده است، گفت: شهرک امام حسن (ع)، 45 متری مدرس، خیام، شهرک مهدیه، توانیر و انصارالحسین (ع) مناطقی است که برای اجرای این طرح بهداشتی درمانی انتخاب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار گروه جهادی شهدا در قم ویزیت رایگان بیماران نیازمند

آغاز به کار گروه جهادی شهدا در قم ویزیت رایگان بیماران نیازمند