مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 09:552020-03-26اقتصادي

توزیع 1700 بسته معیشتی و20 هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده در قزوین


جانشین بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین از توزیع 1700 بسته معیشتی و 20 هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده در سطح شهرستان قزوین خبر داد.

- قزوین- جانشین بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین از توزیع 1700 بسته معیشتی و 20 هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده در سطح شهرستان قزوین خبر داد.

محسن دان اصفهانی در گفتگو با خبرنگار مهر از توزیع 1700 بسته معیشتی به خانواده های محروم و عزیزانی که شغل خود را در بحران کرونا از دست داده اند خبر داد و اظهار کرد: این بسته ها حاوی برنج، گوشت قرمز، مرغ، تن ماهی و روغن است که ارزش هر بسته هم حدود 400 هزار تومان است.

وی به خدمات سپاه ناحیه امام سجاد (ع) در مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین دوشادوش سایر دستگاه ها و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در سطح شهرستان قزوین و اقدام به گندزدایی معابر عمومی می کند و ماسک ها و محلول های ضدعفونی کننده دست و سطوح را در اختیار مردم قرار می دهد.

دان اصفهانی یادآور شد: تا به امروز بیش 20 هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده در سطح شهرستان توسط حوزه های مقاومت بسیج تابعه اقبالیه، محمود آباد، کوهین، طارم، الموت، اقبال شرقی و چوبیندر به صورت رایگان توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1700 بسته معیشتی و20 هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده در قزوین

توزیع 1700 بسته معیشتی و20 هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده در قزوین