مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 09:102020-03-26سياسي

مناطق سیل زده جنوب استان کرمان در قرق سپاه است/ ممنوعیت ورود افراد غیربومی


در حال حاضر ما منطقه را قرق کردیم و به هیچ فرد غیر بومی اجازه ورود به این منطقه را نمی دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسین معروفی پیش از ظهر پنجشنبه در جمع اصحاب رسانه در خصوص اقدامات سپاه در مناطق سیل زده استان کرمان بیان داشت: روزهای اول و دوم غذای گرم بین مردم توزیع شد اما به دلیل خطر انتشار و شیوع ویروس کرونا با وجود برخی مخالفت ها تصمیم گرفتیم تا اقلام خوراکی به صورت کنسروجات و بسته بندی های بهداشتی بین مردم توزیع شود که این کار توسط سپاه و هلال احمر انجام شد.

وی افزود: مردم این منطقه ضمن اینکه مردمی با همت و دارای سعه صدر هستند مردمی اهل عمل و کار نیز هستند زیرا خودشان دست به کار شدند به همین دلیل ما در این مناطق نیاز به نیروی کار نداریم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: با توجه به آسیب وارد شده ناشی از سیل به منطقه رودبار جنوب این منطقه از حیث شیوع ویروس کرونا منطقه سفید است لذا احتمال دارد افرادی که در راستای امدادرسانی به این منطقه وارد می شوند ناقل بیماری باشند.

اجازه ورود افراد غیربومی به مناطق سیل زده جنوب کرمان داده نمی شود معروفی تصریح کرد: در حال حاضر ما منطقه را قرق کردیم و به هیچ فرد غیر بومی اجازه ورود به این منطقه را نمی دهیم حتی به گروه های جهادی و افراد خیر هم اجازه ورود داده نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناطق سیل زده جنوب استان کرمان در قرق سپاه است/ ممنوعیت ورود افراد غیربومی

مناطق سیل زده جنوب استان کرمان در قرق سپاه است/ ممنوعیت ورود افراد غیربومی