مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 07:252020-03-26اقتصادي

سیل به 113 کیلومتر راه های استان سمنان خسارت وارد کرد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان درباره سیل روزهای سوم و چهارم فروردین ماه 99، گفت: این سیل به 113 کیلومتر از راه ها و 126 ابنیه فنی خسارت وارد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احسان منصور کیایی ظهر پنج شنبه در نشستی با موضوع بررسی خسارات سیل نخستین روزهای فروردین ماه 99 به میزبانی اداره کل راهداری استان سمنان، با بیان اینکه این پدیده طبیعی به 113 کیلومتر راه و 126 ابنیه فنی راه های سراسر استان خسارات وارد کرده است، ابراز کرد: بر اساس بازدیدهای میدانی میزان خسارت وارده در بخش های مختلف زیرسازی، روسازی و ابنیه فنی 57 میلیارد و 400 میلیون ریال برآورد شده است.

وی افزود: در پی بارش های شدید باران در محورهای مواصلاتی و براساس اخطاریه های هواشناسی، با توجه به آماده باش نیروهای راهداری، بلافاصله این اکیپ ها در محورهای تحت پوشش حضوریافته و ضمن هدایت و انحراف مسیرهای ترافیکی به بازگشایی و پاکسازی سطح جاده ها مشغول شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان با بیان اینکه سیل خوشبختانه خسارت به هموطنان و هم استانی ها نرسانده است، ابراز کرد: در تلاش هستیم تا در کوتاه ترین فاصله مشکل خسارات وارد شده به ابنیه و راه های استان سمنان را برطرف سازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل به 113 کیلومتر راه های استان سمنان خسارت وارد کرد

سیل به 113 کیلومتر راه های استان سمنان خسارت وارد کرد