مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 06:362020-03-26اقتصادي

مرغ منجمد به اندازه کافی برای مصرف مردم استان سمنان ذخیره شده است


مسعود طاهریان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: گوشت مرغ با نرخ تصویب شده 129 هزار ریال برای مصرف کننده در بازار استان سمنان عرضه می شود و هیچ کمبودی وجود ندارد.

وی ادامه داد: 720 تن گوشت قرمز و گوشت مرغ منجمد در انبار استان سمنان برای استفاده در ضرورت ذخیره سازی شده و در صورت کمبود گوشت در بازار، گوشت منجمد در مراکز عرضه توزیع می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بیان کرد: از مجموع 720 تن گوشت منجمد ذخیره شده، 650 تن گوشت مرغ و 70 تن گوشت قرمز است.

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان چندی پیش در گفت و گو با ایرنا تاکید کرده بود: از ابتدای فروردین سال 98 تا پایان بهمن میزان جوجه ریزی در واحدهای استان به 26 میلیون قطعه رسید که برآیند آمار نشان می دهد نگرانی در زمینه کمبود گوشت مرغ در استان وجود ندارد.

حمیدرضا حسینی خاطر نشان کرده بود: حدود 30 درصد میزان تولید گوشت مرغ، نیاز استان را رفع می کند و 70 درصد گوشت مرغ تولیدی در استان سمنان مازاد بر نیاز است و به استان های دیگر ارسال می شود.

511 واحد پرورش انواع طیور در استان سمنان وجود دارد که از این تعداد 43 مزرعه مرغ تخم گذار، 12 واحد پرورش شتر مرغ، 6 واحد پرورش بوقلمون با ظرفیت تولید 19 هزار و 200 قطعه و 421 مزرعه پرورش مرغ گوشتی با ظرفیت جوجه ریزی 10 میلیون قطعه در هر دوره و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرغ منجمد به اندازه کافی برای مصرف مردم استان سمنان ذخیره شده است

مرغ منجمد به اندازه کافی برای مصرف مردم استان سمنان ذخیره شده است