مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 06:262020-03-26اقتصادي

فعالیت شبانه روزی جایگاه های سوخت منطقه نفتی ارومیه


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه از فعالیت شبانه روزی جایگاه های سوخت منطقه نفتی ارومیه خبر داد و گفت: جایگاه های عرضه سوخت تعطیل نمی شود.

- احمد مجرد در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه در خصوص شایعه تعطیلی جایگاه های عرضه سوخت که موجب ازدحام در جایگاه های سوخت برخی از شهرهای استان شده است، اظهار کرد: تا به امروز خبری مبنی بر تعطیلی جایگاه های سوخت در سطح منطقه نشده است چرا که روزانه روسای شهرستانی و سامانه هوشمند سوخت، این جایگاه ها را مورد بررسی قرار می دهند.

وی هرگونه تعطیلی جایگاه های توزیع فرآورده های نفتی را رد کرد و از مردم خواست به شایعات بی اساس در فضای مجازی توجه نکنند و اخبار و فعالیتهای این شرکت را از رسانه های رسمی این شرکت دنبال کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه تصریح کرد: قرارداد حقوقی فعالیت و عرضه سوخت فی مابین با جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی، شبانه روزی بوده و شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی پمپ بنزین ها صحت ندارد.

مجرد گفت: عملیات توزیع سوخت در جایگاه ها مطابق معمول و به صورت 24 ساعت شبانه روز انجام می شود و به استناد مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا ویروس هیچگونه برنامه تعطیلی در روزهای آینده نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت شبانه روزی جایگاه های سوخت منطقه نفتی ارومیه

فعالیت شبانه روزی جایگاه های سوخت منطقه نفتی ارومیه