مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 05:552020-03-26سياسي

هر خودرویی در روزهای 12 و 13 فروردین تردد کند جریمه می شود


سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان اصفهان با اشاره به اعمال محدودیت تردد در سطح جاده ها در روزهای 12 و 13 فروردین گفت: هر خودرویی که در این دو روز در حال تردد باشد اعمال قانون خواهد شد.

- ایسنا/اصفهان سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان اصفهان با اشاره به اعمال محدودیت تردد در سطح جاده ها در روزهای 12 و 13 فروردین گفت: هر خودرویی که در این دو روز در حال تردد باشد اعمال قانون خواهد شد.

حجت الله غلامی با بیان اینکه تصمیم برای تعطیلی آرامستان ها تا 5 فروردین گرفته شده بود، اظهار کرد: بر اساس تصمیم جدید ستاد استانی، این تعطیلی تا 15 فروردین ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اقدام های خاص در تفرجگاه ها و پارک های سطح استان در جهت خلوت کردن این مکان ها، گفت: مقرر شد چراغ های این مکان های تفریحی تا ساعت 24 خاموش باشد و بعد از ساعت 24 به دلیل حفظ امنیت، 50 درصد چراغ ها روشن خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به کنترل ترددها و غربالگری در 14 ورودی اصلی و 70 ورودی فرعی استان اصفهان، افزود: از این پس ترددها در این ورودی ها تشدید شده و از ورود افراد و خودروهای غیر بومی به استان جلوگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه محور شمال استان جهت کنترل ترددها به ارتش واگذار شده است، گفت: تاکنون حجم سفرها 82 درصد کاهش داشته است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر خودرویی در روزهای 12 و 13 فروردین تردد کند جریمه می شود

هر خودرویی در روزهای 12 و 13 فروردین تردد کند جریمه می شود