مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 23:052020-03-25پزشكي

ابتلای سه کودک کردستانی به ویروس کرونا


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان، گفت: سه کودک 5، 6 و 8 ساله مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بعثت سنندج بستری و تحت درمان هستند.

- ایسنا/کردستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان، گفت: سه کودک 5، 6 و 8 ساله مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بعثت سنندج بستری و تحت درمان هستند.

هومن قصری در اخبار شبانگاهی استان کردستان، اظهار کرد: با توجه به اعلام آمارها از زمان شیوع ویروس کرونا در کردستان تاکنون سه کودک 5، 6 و 8 ساله مبتلا به کووید 19 در بیمارستان بعثت سنندج بستری و تحت درمان هستند.

وی افزود: با توجه به اینکه این بیماری در کشور چین شروع شده تمام اطلاعات و یافته ها بر این اساس بوده که کودکان زیر 10 مبتلا نمی شوند و مرگ ومیر زیر 15 سال ندارد اما متأسفانه با تغییر ویروس کرونا در کشورهای مختلف شاهد این بوده ایم که در کشورهای اروپا و آمریکای شمالی ابتدا این ویروس در کودکان مشاهده شده است.

قصری به مردم استان توصیه کرد تمام نکات مسائل بهداشت فردی که این روزها به طور مکرر تکرار شده باید کودکان نیز رعایت کنند به خصوص در این شرایط که مدرسه و مهدکودک ها تعطیل است از حضور کودکان در کوچه ها و خیابان ها جلوگیری شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان، خاطرنشان کرد: والدین باید شستشوی دست و مسائل ایمنی و بهداشتی کودکان را مدنظر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای سه کودک کردستانی به ویروس کرونا

ابتلای سه کودک کردستانی به ویروس کرونا