مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 19:452020-03-25سياسي

تصمیمات جدید استانداری قزوین/ ادارات غیرضروری تعطیل می شود


همه اداراتی که فعالیت آن ها در این شرایط بحرانی هیچ ضرورتی ندارد تا 15 فروردین تعطیل می شود ولی مدیران و معاونان آن باید در اداره باشند و مرخصی کارکنان را حساب نکنند.

- ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: همه اداراتی که فعالیت آن ها در این شرایط بحرانی هیچ ضرورتی ندارد تا 15 فروردین تعطیل می شود ولی مدیران و معاونان آن باید در اداره باشند و مرخصی کارکنان را حساب نکنند.

هدایت الله جمالی پور، در جلسه فوق العاده و مشترک شورای تأمین و ستاد مقابله با کرونا استان قزوین که شامگاه چهارشنبه ششم فرودین ماه برگزار شد، تصریح کرد: این روزها ویروس کرونا بحران جدی کشور و استان است و همچنان تلفات می گیرد بنابراین نیاز است که مراقبت های بهداشتی را جدی بگیریم تا شرایط حادتر نشود.

وی افزود: برای خروج از وضعیت قرمز در استان قزوین، از فردا هفتم فروردین تصمیمات سخت گیرانه و محدود کننده خواهیم گرفت و ضمن تعطیلی همه اصناف غیرضروری مبادی ورودی شهرها به شدت کنترل خواهد شد.

استاندار قزوین اظهار کرد: همه اداراتی که فعالیت آن ها در این شرایط بحرانی هیچ ضرورتی ندارد تا 15 فروردین تعطیل می شود ولی مدیران و معاونان آن باید در اداره باشند و مرخصی کارکنان را حساب نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمات جدید استانداری قزوین/ ادارات غیرضروری تعطیل می شود

تصمیمات جدید استانداری قزوین/ ادارات غیرضروری تعطیل می شود