مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 17:302020-03-25اقتصادي

تسهیلات انبوه سازان حرفه ای در تهران 250 میلیون تومان شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدحسن علمداری مدیر امور اعتباری بانک مسکن بخشی از برنامه های بانک مسکن را برای انبوه سازان و مشارکت بیشتر آنها در راستای شعار سال؛ - مدیر امور اعتباری بانک مسکن خبر داد: تسهیلات انبوه سازان حرفه ای در تهران 250 میلیون تومان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدحسن علمداری مدیر امور اعتباری بانک مسکن بخشی از برنامه های بانک مسکن را برای انبوه سازان و مشارکت بیشتر آنها در راستای شعار سال؛ جهش تولید، تشریح کرد.

مدیرامور اعتباری بانک مسکن از افزایش سقف تسهیلات انبوه سازان به رقم 250 میلیون تومان خبر داد و در بیان جزییات آن، گفت: تسهیلات اعطایی به ازای هر واحد به سازندگان حرفه ای و در صورت استفاده از تکنولوژی جدید و فناوری نوین و کاهش مصرف انرژی به ازای هر واحد 250 میلیون تومان تعلق می گیرد.

علمداری افزود: این تسهیلات در مراکز استان ها و شهرهای بالای 200 هزارنفر جمعیت 220 میلیون تومان و برای سایر شهرها 180 میلیون تومان است.

این مقام مسئول در بانک مسکن سقف تسهیلات اعطایی به ازای هر واحد را برای سازندگان حرفه ای در تهران 200 میلیون تومان، برای مراکز استان ها و شهرهای بالای 200 هزارنفر جمعیت 170 میلیون تومان و برای سایر شهرها 140 میلیون تومان برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات انبوه سازان حرفه ای در تهران 250 میلیون تومان شد

تسهیلات انبوه سازان حرفه ای در تهران 250 میلیون تومان شد