مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 16:452020-03-25اجتماعي

پایانه مسافربری سبزوار تا اطلاع ثانوی تعطیل شد


مدیر ارتباطات شهرداری سبزوار از تعطیلی پایانه مسافربری این شهرستان با توجه به ابلاغیه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سبزوار به نقل از شهرداری سبزوار، محمد اختریان اظهار کرد: برابر با ابلاغ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی، پایانه مسافربری سبزوار تا اطلاع ثانوی به علت جلوگیری و قطع زنجیره کرونا ویروس تعطیل اعلام شده است.

وی از شهروندان درخواست کرد که به منظور قطع زنجیره انتقال این ویروس در خانه بمانند.

‍ تعطیلی بوستان های شهر سبزوار تا اطلاع ثانوی دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری سبزوار نیز از تعطیلی بوستان های این شهر به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس خبر داد.

فریدون نقابی با تاکید بر اینکه از همان روزهای ابتدایی اعلام شیوع ویروس کرونا در کشور با تاکید و ابلاغ شهردار سبزوار، شهرداری اقدامات گسترده ای را برای ضدعفونی و گندزدایی معابر و خیابان ها در دستور کار قرار داد، تاکید کرد: در حال حاضر ضد عفونی مراکز حساس سازمان پسماند از جمله سطل ها و باکس های زباله ،ماشین آلات حمل زباله قبل از بارگیری و بعد از تخلیه، ورودی ادارات سطح شهر ،مجتمع های مسکونی بزرگ و فروشگاه ها به صورت روزانه توسط سفیران گمنام شهرداری در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایانه مسافربری سبزوار تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

پایانه مسافربری سبزوار تا اطلاع ثانوی تعطیل شد