مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 16:152020-03-25اقتصادي

لازمه تحقق «جهش تولید» حذف بروکراسی اداری و تسهیل فرآیند اخذ مجوزهای کسب وکار است


لازمه تحقق شعار «جهش تولید» حذف بروکراسی اداری و تسهیل فرآیند اخذ مجوزهای کسب وکار به همراه همدلی، همراهی و هم گامی تمام ارکان حاکمیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم حسینی در اولین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان در سال 99 که با محوریت شعار سال برگزار شد، اظهار کرد: چرخ اقتصاد استان در سال گذشته با سرعت به سمت جلو حرکت می کرد اما در پایان سال با ویروس کرونا مواجه شدیم و روی ادامه فعالیت کمی تاثیر گذاشت.

استاندار خراسان رضوی افزود: در راستای مقابله با این ویروس، مدیریت استان، مجموعه اقدامات پیشگیرانه ای را در دستور کار خود قرار داد و تلاش بر این شد که اجتماعات تعطیل شوند.

وی با بیان اینکه ویروس کرونا اقتصاد همه استان های درگیر را تحت تاثیر قرار داده است، خاطرنشان کرد: باید خود را برای هر شرایطی آماده کنیم.

رزم حسینی با اشاره به نامگذاری سال 99 به نام جهش تولید گفت: در سال گذشته با توجه به مقدورات استان و کشور و باوجود تحریم ها، درحوزه اقتصاد از ظرفیت داخلی استان به خوبی استفاده شد.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: با تلاش های انجام شده سال گذشته در استان آرامش وجود داشت و همه ضمن حمایت از مثلت توسعه اقتصادی فرهنگی روی موضوع کار و تلاش متمرکز شده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لازمه تحقق «جهش تولید» حذف بروکراسی اداری و تسهیل فرآیند اخذ مجوزهای کسب وکار است

لازمه تحقق «جهش تولید» حذف بروکراسی اداری و تسهیل فرآیند اخذ مجوزهای کسب وکار است